V době, kdy školy vehementně nakupují pomůcky z NPO (Národní plán obnovy) a všichni přemýšlí, za co nabídnuté peníze utratit, aby to pokud možno dávalo smysl, jsme chtěli (ne)nápadně prstem ukázat na jednu již poněkud starší, ale přesto moc šikovnou, didaktickou pomůcku. Nebo spíš robotickou hračku? Nejspíše obojí… A o čem je tady vlastně řeč?

Vážené kolegyně a vážení kolegové, držte si klobouky. Na scénu vstupuje sympaťák drobného vzrůstu, ale s o to větším potenciálem chytnout vás a vaše žáky za srdce... Dámy a pánové, OZOBOT! 😃

Není cílem tohoto příspěvku detailně popsat, co jsme si řekli během 45 minut, které byly workshopu přiděleny. A ani zde nenajdete, co jsme si neřekli… Jen vlastně plníme slib, který jsme účastníkům „Hrátek s ozoboty“ dali. Sdílíme materiály…

Ať vám tedy materiály slouží – zejména jako inspirace, kterou si rozvinete podle svých potřeb a konkrétní situace. Hlavně se nebojte improvizovat a zkoušet. Ozobot toho umí opravdu hodně a je jen na vás, kde najdete jeho hranice. O tom, že práce s nimi bude žáky bavit, totiž vůbec nepochybuji…

P. S. Uděláte nám radost, když do komentářů napíšete svoje zkušenosti a eventuálně se „pochlubíte“, co se vám povedlo a jak na ozoboty žáci reagovali. 😉

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *